info@edicionssidilla.cat
0 0,00 

Cart

No products in the cart.

Els pobles perduts

pobles perdutspetitaEls pobles perduts. 30 indrets oblidats de Catalunya

Un poble perdut és una pregunta oberta. Edificis ensorrats, esglésies abandonades, escales que no porten a enlloc… Com a qualsevol altre país, a Catalunya tenim també pobles perduts, molts d’ells oblidats.

10 escriptors han recollit la memòria, les llegendes i els paisatges de 30 d’aquests pobles: Perellós, a la Catalunya    del Nord; Faió, Finestres i Iscles, a la Franja; el Camp de la Bota a Sant Adrià de Besòs; Fitor, Sant Cebrià dels Alls, Molinàs, Talaixà i Querós a Girona; Sallent, Valldarques i Puigcercós, al Pirineu; Santa Eugènia de Relat i Peguera a la Catalunya Central; Conill, Puimanyons, Rúbies, Solduga, Tragó i Blancafort de Noguera a Lleida; el Fonoll, Marmellar, la Mussara i Selmella a Tarragona i Corbera d’Ebre, Pinyeres i Algars a les terres de l’Ebre. També han anat a Barcelona, a l’antiga parròquia de Sant Genís dels Agudells, i a la Ciutat del Born que, a més de ser un lloc perdut, és un lloc que va perdre.

Els Pobles perduts cerca respostes i manté el record. Ofereix una guia humana sobre una gent que va haver d’aprendre a viure lluny d’on va néixer.

Xavier Cortadellas i Judit Pujadó (coordinadors)

Autors:

Marta Alòs, Andratx Badia, Xavier Cortadellas, Marcel Fité, Xavier Lloveras, Miquel Martín, Isabel Olesti, Judit Pujadó, Joan Todó i Jordi Vilalta.

Il·lustracions:
Llenas Llensa
ISBN: 978-84-938743-0-8
Pàgines: 308
PVP: 20 €  Exhaurit
e-book 11’99 € Comprar
Primera edició: Febrer de 2012
Quarta edició: Març de 2015
Feu-ne un tastet

Premsa:
A Sidillà amb el programa Ànima. Minut 36:25
Mercè Miralles a Presència
Eva Vázquez a El Punt Avui
Jaume Fabre a la Vanguardia
Josep Pujol a la Revista de Girona
Els pobles perduts al diari el Segre
A Catalunya ràdio

Mònica Socies entrevista Judit Pujadó a Ona La Torre

També us pot interessar:

Els pobles perduts del Pirineu català i aranès
Els pobles oblidats